•   -15% kedvezmény az első vásárláskor

  •   Ingyenes szállítás

Szerződéstől való elállás

Szerződéstől való elállás űrlap

Szerződéstől való elállás űrlap

Töltsd ki a honlapunkon látható szerződéstől való elálláshoz szükséges a nyomtatványt.

Kérdés esetén forduljanak Ügyfélszolgálatunkhoz

[email protected]

A szerződéstől való elállás szándékát online is benyújthatja vagy személyesen is tud nyilatkozatot tenni.

Csomagolás

Csomagolás

Aby ułatwić zadanie, przy ponownej dostawie stosujemy opakowania. Włóż zwracany towar do pudełka, dołącz formularz płatności lub odręczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz, jeśli to możliwe, kopię rachunku. Zamknij pudełko.

Usuń z niego wszystkie etykiety. W przypadku pozostawienia poprzedniej etykiety zwrot przesyłki może się wydłużyć lub skutkować jej zaginięciem.

Pénz

Pénz

A szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvétele után visszatérítjük Önnek a bankszámlájára. A folyamat maximum 14 napot vesz igénybe, de meghosszabbítható, amíg meg nem kapja az termékeket, vagy nem bizonyítja, hogy visszaküldték őket.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve 16(e) cikke alapján, és A 2014. május 30-i, módosított Fogyasztóvédelmi törvény 38. cikk (1) bekezdés 5. pontja szerint a fogyasztói szerződéstől való elállási jog higiéniai okokból nem vonatkozik a Gomez internetes áruházban vásárolt árukra a fehérnemű kategóriában, beleértve: (melltartók, testhez álló ruhák, hálóingek, bugyik, zoknik, pizsamák, harisnyanadrágok és köntösök), a ruházati kategóriában beleértve a fürdőruhákat, a sportkategóriában beleértve a sportfehérneműket.

 

  1. A megvásárolt áruk a szállítmány kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül visszaküldhetők. A visszaküldendő árukon nem mutatkozhat a használat semmilyen jele, azoknak épeknek kell lenniük, és az eredeti címke rajtuk kell hogy legyen.
  2. Kétféleképpen történhet a visszatérítés:
  1. Online űrlap segítségével:
    1. A https://gomez.hu/hu/return/index címen bejelentkezett Ügyfelek számára
    2. A https://gomez.hu/hu/returnOrder címen be nem jelentkezett Ügyfelek számára
  2. A szállítmányhoz csatolt szerződéstől való elállásról szóló űrlap segítségével. Az űrlapot ki is nyomtathatja. Letölthető a https://gomez.hu/upload/HUterms/6_Minta_-_elallas_a_szerzodestol_minta_HU.pdf címen
  1. Kérjük, az űrlapon egyértelműen jelölje meg a visszaküldendő termékeket, írja le a visszaküldés okát. Kérjük, írja be a pénzvisszatérítéshez szükséges számlaszámát! Ezt a nemzetközi IBAN nyilvántartási szabványnak megfelelően tegye! Megadhat egy másik számlaszámot is (nem kell hogy az legyen, amellyel vásárolt), a számlatulajdonos teljes nevével együtt.
  2. Kérjük, az űrlapot csatolja a csomaghoz a visszaküldött áruval együtt. A szállításhoz használhatja azt a Gomez kartont, amelyben a megrendelést kiszállították. Ha eltávolítja a védő réteget a kartondoboz belsejében található ragasztócsíkról, lehetővé válik a csomagolás újbóli rögzítése.
  3. Kérjük, a dobozon az alább megadott pontos visszaküldési címet adja meg. Kézzel ráírható vagy nyomtatható.

   

  1. A visszaküldést ajánlott levélben vagy futárral kell teljesíteni, saját költségére. Kérjük, tartsa meg a postai küldemény feladásának visszaigazolását, és jegyezze fel annak számát, mivel az lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse a szállítmányt. Ennek köszönhetően biztosan tudja majd, hogy az áru beérkezett a gyűjtőhelyre.
  2. Felhívjuk figyelmét, hogy a címzett költségére vagy utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át, ennek költségét nem fedezzük. Az így küldött csomagokat visszaküldik a feladónak. Ugyanakkor a 14 napos időszak, amely során a visszatérés megtörténhet, nem szünetel, s ezáltal időtúllépésre kerülhet sor.
  3. Miután a csomag megérkezett a megadott címre, az árut onnan a mi költségünkre a Gomez központjába küldjük. Ez a folyamat hetente kétszer zajlik, ami meghosszabbíthatja a visszaküldés elfogadásának és feldolgozásának idejét, valamint ezáltal a pénz visszatérítését is. Kérjük azonban, hogy legyen megértő, mivel az így előre tervezett logisztikai folyamat célja a költségek minimalizálása és a szállítás megkönnyítése.
  4. A visszaküldött áru átvételét követően ellenőrzésre kerül. A visszaküldés elfogadásáról információt kap arra az e-mail-címre, amelyről a megrendelést leadták. A visszatérítés akkor kerül pozitív elbírálásra, ha az áru megfelel az elvárásoknak. A visszatérítésre maximum 14 nappal azután kerül sor, hogy a csomagot a Gomez központjában átvették (nem attól a pillanattól számítva, amikor Ön elküldi a csomagot).


Ingyenes visszaküldés DPD Pickup-pal:

  1. Minden "Gomez" csomag kartondobozokban van csomagolva, amelyeket visszaküldés vagy reklamáció esetén újra lehet csomagolni.
  2. Kérjük, a csomagolt termékeket helyezze el a visszaküldésre szánt csomagban.
  3. Ezután töltse ki az űrlapot és adja meg a visszaküldés adatait.
  4. A következő lépésben, amikor átirányítják a DPD weboldalra, adjon meg minden adatot, amely szükséges a visszaküldés feldolgozásához.
  5. Ezután válassza ki a PUDO pontot - a DPD átvételi pontján történő visszaküldéskor nyomtassa ki és ragassza fel a visszaküldési címkét, amely 15 napig érvényes. Ha úgy dönt, hogy a futár jön a csomagért, vele lesz a címke, amit a csomagolásra ragaszt.
  6. Ezután erősítse meg a korábbi lépésekben megadott személyes adatokat.
  7. A csomag elküldése után, kérjük, őrizze meg a postai küldemény visszaigazolását.
  8. A visszaküldés megfontolásáról e-mailben értesítjük Önt.

EGYÉB ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉRDÉSEK: